utorok, mája 10, 2005

Ludia, mam vas rad

Dnes rano som prisiel do roboty - ako asi vacsina z nas (teda error prisiel do 2 naraz, ale to sa nepocita, za viac), skoncili sa uz davno casy minule, krasne, pokojne a spokojne. Vsetci si zijeme svoj zivot, ako tak sa predierame dopredu a hladame svoju identitu v neistej buducnosti.

Preco tento blabol na uvod?
Ludia, ano vy viete, poslal som na Vas "invitation", tak sa jej nezklaknite, keby ste nahodou zabudli, kto bol SiseL, tak Vam to mozem v skratke pripomenut:

Co bolo bolo, teraz skus ju najst. Buducnost je v nas, tak sa snazte, cakam na Vas "touch".

Stay tunned.

Pre vsetkych ostatnych: tieto pociatocne blaboly si prosim nevsimajte - to je ten kreativny pretlak, ktory sa za tu dobu, co som nic zo seba "na papier" nedostal, nahromadil.

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ah, tak takto sa veci maju, mno prave v tejto malej diere na kings kross je net drahy, takze sa zaregistrujem neskor...hm, som mal volno cely den, tak si vyzistujem asi tak tonu veci ohladom cestovania a pomaly /ale isto/ sa zacinam lucit so sydney, chodim a fotim /ano, mam novy fotak a velmi ho lubim/...este 2 tyzdne a ide sa do queenslandu, tak drz nehty...zajtra to tu checknem viacej, sorrac za taky nudne dlhy comment...
m aka error aka nanuk aka jednoducho error a vsetky ostatne alter ega....nech sa zahrabu, odteraz som pre vas drihydlotechnotrihydrooscilator, pan drihydlotechnotrihydrooscilator, priatelia, pan...

SiseL povedal(a)...

och, joj sam pan drihydlotechnotrihydrooscilator sa mi ozval.
pocta po^ct, som zveladeny a rekultivovany zaroven. moja dusa plesa...
fotacikom pekne fot, tesim sa na dvd plne zaberov vyprahnuteho sveta australie, megalomanskych stavieb a ostatnych kulturnych, prirodnych a ludskych ukazov tohto specifickeho kontinentu...

Anonymný povedal(a)...

No caf SiseL, vitaj do virtualneho sveta a medzi blogersku haved (ved sa kukni na blog.sme.sk) a diky za zalinkovanie :).

SiseL povedal(a)...

pre havran:

juro, a co vlastne sa na tom smecku rozrastlo? Nejako to nesledujem. Je to az take hrozne... dnes som dokonca narazil ne terminus technicus typu: smoger aka bloger, ktory nie je skutocnym blogerom (ci naopak :))

takych bude asi na smecku neurekom...

SiseL povedal(a)...

aby som bol presny a vyvaroval sa chyb smogera, uvediem link ;)

? smoger vs. bloger ?


i tak, vyhradnou snahou tohto, verim, ze neskor multi-uzivatelskeho "blogu", (teda aspon ja a error - ako stara base z pohovky), nebude az take instatne blogovanie, ale skor nieco medzi blogovanim a publikovanim (magazin)... i ked toutou formou... hoc, som trocha sklamany, ze totok tuna name nijake skupiny spotov... ;( - mozno na niecom google neskor popracuje ;)

Anonymný povedal(a)...

caute ludia
normalne si ma potesil. taketo nieco nam bolo treba nech sa vsetci trosku dame zase do hromady. vidim ze smutis za starymi dobrymi studentskymi casmi ja tiez. ale ani toto neni az take zle mat vlastne prasule. mucos dinaros in my pocket ci ako to bolo?

SiseL povedal(a)...

to ol'dirtybastard:
heh, to mas pravdu mucos dinaros in mia casa - az take ruzove to nie je, ale hlavne je, ze je job a pohoda... vsak bude lepsie ;)

kokoz, skutocne si nedokazem predstavit, ze by som sedel doma - nezamestnany - by ma (s prepacenim za vyraz) - jeblo!

SiseL povedal(a)...

ehm, k javorovemu sirupu nemam, co by som dodal - bolo by to len zbytocne vylievanie duse na nespravnom mieste...
co bolo, bolo - dnes je tu pracovny dne z datum 13. a este k tomu piatok - avsak: "nicto, chlapci, nicto, za to - nabuduce bude ZLATO!"

s tonou fotiek... publishovanie na tomto blogu, nie je simple... ale kludne mi mozes posielat many fotos na ikristof@gmail.com (schranka je dosti velka!!!) :)

SiseL povedal(a)...

imho, mas nejaky trefnejsi nazov ako terasa... treba to tu prelogovat, kym nie je neskoro...
pretoze, vcera som sa hral z gimpom (open source alternativa k photo$hopu), a ologovat nazov terasa sa mi prave nedarilo...

Anonymný povedal(a)...

Preco? terasa je v poho. skuste to troska tak sak viete co mysliiiiim :) co tak nudaplaz? FKM, patio, svezarm, RVHP - kvantaci sveta spojme sa. Ten moj zdegenerovany mozog z celodenneho pozerania do obrazovky nic poriadne nevypoti.

jasneeee sedet doma a nechat si ujst zivotnu skusenost pracovat v nadnarodnej spolocnosti ''s moznym postupom hore?'' kde to co ja robim tu robi niekto v eu za 3tis. eur? ale nie vdaka bohu ze nerobime ekonomov JRD v hornych obdokovcach.

ERRRROOOOr len fot ked uz mas taky fajny fotak hadam aj nejake videika natocis, a na chatuse urobime presentation.

vas future CEO